Про те, що мер Києва отримає великий «відкат» з двох мільярдів боргу комунального підприємства «Київський метрополітен» було зрозуміло вже давно.

Відео, Економіка, Новини, Політика, Суспільство

Про те, що мер Києва отримає великий «відкат» з двох мільярдів боргу комунального підприємства «Київський метрополітен» було зрозуміло вже давно.

Я про це почав говорити ще на початку 2017 року:

Схоже, що Кличко отримає великий «відкат» з двох мільярдів боргу метроДля того щоб зрозуміти, якого масштабу бардак існує в місті, достатньо поцікавитися проблемами ключового транспортного підприємства столиці – комунального підприємства «Київський метрополітен». Головна транспортна артерія Києва, якою щодня користуються 1,5 мільйони людей, на межі роботи з серйозними перебоями через борги.З 16 березня рахунки метрополітену залишаються арештованими, що унеможливлює ремонт, обслуговування, виплату заробітної плати…Детальніше тут: https://www.facebook.com/Y.V.Levchenko/videos/1013546595443417/Нібито логічно, що за борги метрополітену більшу відповідальність має нести його директор Віктор Брагінський, ніж мер міста, який його призначив керувати комунальним підприємством ще в 2014 році. Або Черновецький, при якому був підписаний первинний договір. Однак ситуація з боргом в 2 мільярди гривень за 100 вагонів зовсім інша. Починаючи з 2014 року, київська влада мала всі можливості переглянути умови договору (який не виконувався постачальником належним чином) та/або анулювати додатковий, незаконний, договір щодо коригування на коливання курсу долара, проте жодних звернень до суду з цього приводу не було.Після того, як в 2016 році тимчасова комісія Київради почала встановлювати очевидні факти бездіяльності міського голови з приводу боргів метрополітену, Кличко почав кричати про «агентів Кремля» і звернувся до РНБО щодо застосування санкцій до компанії, яка поставила вагони. Варто звернути увагу лише на один із підпунктів висновку тимчасової комісії КМР, щоб зрозуміти, чому мер почав так нервувати: «З березня 2014 року ні представниками Метрополітену, ні Департаментом транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) не здійснено жодних проактивних юридичних дій щодо захисту інтересів Метрополітену в стосунках з Товариством, не було подано жодного самостійного позову, який би прямо або опосередковано стосувався спірних договірних відносин Метрополітену за лізинговими контрактами, укладеними між Метрополітеном та Товариством, з початку 2014 року не було ініційовано порушення жодного кримінального провадження за фактами, що були належним чином задокументовані в попередні роки повноважними підрозділами Київської міської державної адміністрації, що могло б суттєво вплинути на сьогоднішній стан спірних правовідносин».А може тут справа зовсім не у безгосподарській діяльності нашого мера, як це здається на перший погляд? Можливо "бездіяльність" Кличка пов’язана саме з тим, що він отримає великий «відкат» від боргу в 1 мільярд 924 мільйони гривень , яке місто має сплатити компанії ТОВ «Укррослізинг», яка була заснована помічниками нардепів від «УДАРУ»?Детальніше тут: https://www.facebook.com/Y.V.Levchenko/videos/1004119169719493/Таке припущення виходить з очевидних фактів:1. Кличко не може пояснити чому він за три роки свого мерства навіть не спробував подати позов(и) до суду, щоб розібратися з договорами з ТОВ «Укррослізинг».2. Мер чомусь тільки зараз почав кричати про санкції та «агентів Кремля», а не робив це в 2014 році, коли Київрада, за його пропизицією та згодою, продовжила термін щодо виплат за 100 вагонів метро на 2015-2018 роки?Цим тоді Кличко разом з Київрадою фактично визнав всі борги та умови договору з урахуванням курсової різниці.3. Юристи Київради відверто «зливали» у судах справу по боргам за поставлені вагони?Детальніше тут: https://www.facebook.com/Y.V.Levchenko/posts/9748700093110764. Щоб уникнути відповідальності, Кличко вирішив прикритися колективним органом – Київрадою.23 березня під час засідання Київради Кличко надав депутатському корпусу недостовірну інформацію, що буцімто борги зробили попередники у 2010-2013 роках, і що з 2014 року Кличко разом з метрополітеном у судах героїчно намагалися відмінити ці борги. Як наслідок, Київрада звернулася до РНБО, Гройсмана, Луценка та Грицака з вимогою визнати ТОВ «Укррослізинг» агентом Кремля і застосувати до нього Закон «Про санкції».5. Кличко навмисно розігрує виставу про «агентів Кремля». Адже меру відомо, що до фірми ТОВ «Укррослізинг», яка зареєстрована на Кіпрі, застосувати Закон «Про санкції» буде майже неможливо, тим більше, що стягнення коштів відбувається за рішенням українського суду!Щоб краще зрозуміти ситуацію, яка сталася з київським метрополітеном за Кличка, раджу подивитися 15-ти хвилинне відео з суду й самім оцінити весь той бардак…#гетьКличка

Опубліковано Юрієм Левченком 9 червня 2017 р.

Вищий госпсуд зобов'язав Київський метрополітен сплатити 1 млр…

КЛИЧКО ДОКЕРУВАВСЯ: Вищий госпсуд зобов'язав Київський метрополітен сплатити 1 млрд 924 млн гривеньКілька годин тому Вищий господарський суд України виніс рішення, яким зобов’язав стягнути з Комунального підприємства «Київський метрополітен» на користь ТОВ «Укррослізинг» 1 мільярд 924 мільйона гривень за поставлені 100 вагонів метро. Ця сума складається з 478 мільйонів основного боргу, 255 мільйонів штрафів та 1 млрд 191 млн – коефіцієнт коригування згідно змін у валютному курсі. Після судового засідання представник метрополітену прямо зазначив, що київське метро може зупинитися вже завтра. Рахунки метрополітену арештовані, а виконавча служба вже виконує рішення апеляційної інстанції.Оскільки більшість цієї суми почала накопичуватися за царювання Кличка, щоб уникнути відповідальності, мер вирішив прикритися колективним органом – Київрадою. 23 березня під час засідання Київради Кличко повідомив депутатів про рішення апеляційного суду і Київрада прийняла бутафорне рішення про звернення до РНБО, Гройсмана, Луценка та Грицака з вимогою визнати ТОВ «Укррослізинг» агентом Кремля і застосувати до нього Закон «Про санкції». Чи то у мера почалася справжня істерика, що він почав махати кулаками вже після бійки, чи можливо Кличко не знає, що до фірми, яка зареєстрована на Кіпрі застосувати Закон «Про санкції» буде майже неможливо, тим більше, що стягнення коштів відбувається за рішенням українського суду!Чомусь Кличко не кричав про "агентів Кремля", коли в кінці 2014 року Київрада, за його згоди, продовжила термін щодо виплат за лізингові послуги 100 вагонів метро у 2015-2018 роках. Цим фактично Кличко разом з Київрадою визнав всі борги та умови договору з урахуванням курсової різниці: в 2009 році долар був 8 грн, зараз 27 грн.Починаючи з 2014 року, київська влада мала всі можливості переглянути умови договору в частині відміни коригування на коливання курсу долара – різке зростання курсу валюти є суттєвою зміною обставин, тож виникають підстави для внесення змін до договору відповідно до положень ст. 652 Цивільного кодексу України, проте жодних звернень до суду з цього приводу не було.До речі, в судах Київська влада не погоджувалась сплачувати виключно коригування на коливання курсу долара (найбільша частина боргу), хоча готова була сплачувати як основний борг, так і штрафні санкції. Тобто попри крики про "агентів Кремля", Кличко готовий сплатити цим "агентам" 800 мільйонів гривень.Поки сьогодні йшов суд, на сесію Київради без обговорення було винесено питання щодо коригування бюджету міста Києва, та чергового дерибану профіциту в 1,5 мільярди гривень. Замість того, щоб створити фінансові резерви, щоб запобігти зупиненню метро у разі винесення остаточного рішення судом не на користь Київради, Кличко вирішив інакше. Тепер "вільних" коштів в бюджеті столиці немає і можна йти побиратися до Кабміну та Верховної Ради задля виділення коштів із державного бюджету, а потім розповідати, що він тут нідочого, й все "хтось" винен.Прокуратура має негайно порушити на мера справу за частиною другою ст. 367 Кримінального Кодексу через сотні мільйонів, що мають піти з бюджету Києва внаслідок службової недбалості Кличка. Готую відповідне звернення.Детальніше тут: https://www.facebook.com/Y.V.Levchenko/posts/974870009311076#гетьКличка

Опубліковано Юрієм Левченком 25 квітня 2017 р.

Чому київський метрополітен 3 місяці не може зняти арешт зі своїх рахунківРахунки КП «Київський метрополітен» арештовані з 16 березня. Щоб їх розблокувати, комунальне підприємство подало скаргу до суду на дії державного виконавця. На попередньому засіданні 22 травня, представники метрополітену доводили суду, що арештовані рахунки використовуються виключно для виплати заробітної плати працівникам і просили їх розблокувати. Однак представник Міністерства юстиції зазначив, що з рахунків здійснюються й інші платежі. Суд тоді взяв перерву, щоб вивчити інформацію Мінюсту (https://www.facebook.com/Y.V.Levchenko/videos/1003196809811729).В судовому засіданні 7 червня представники метрополітену були змушені визнати, що арештовані рахунки використовували не лише для виплати зарплати.Наскільки буде юридично правильним, маючи аргументовану правову позицію держвиконавця, визнати його дії неправомірними і розблокувати рахунок? З таким запитанням суддя Босий В. П. звернувся до прокурора, який у цій справі виступає на боці метрополітену. На що прокурор відповів, що це буде не зовсім юридично правильно, але… Раджу подивитися відео.Наступне засідання відбудеться через тиждень і ми побачимо як метрополітен буде викручуватися з ситуації в яку підприємство загнав Кличко…

Опубліковано Юрієм Левченком 8 червня 2017 р.

ЯК КЛИЧКО МОЖЕ ЗАБЛОКУВАТИ РОБОТУ МЕТРОКілька тижнів тому відбулась абсурдна на перший погляд подія: виконавча служба …

Опубліковано Юрієм Левченком 5 квітня 2017 р.

Суд розблокував рахунки метрополітену, однак відмовив у відстр…

Суд розблокував рахунки метрополітену, однак відмовив у відстрочці виконання постанови про стягнення боргу в 2 мільярдиСьогодні Господарський суд м. Києва зняв трьох місячний арешт з рахунків комунального підприємства «Київський метрополітен». Суддя Господарського суду Києва Босий В. П. зняв арешт на підставі того, що метрополітен уклав додаткові угоди з банком про використання арештованих рахунків в подальшому лише для виплати заробітної плати своїм працівникам.Однак залишається незрозумілим те, яким чином метрополітен буде здійснювати інші необхідні витрати такі як обслуговування, ремонт вагонів тощо, адже розблоковані банківські рахунки можуть використовуватися лише для виплати зарплати?Наразі комунальне підприємство не може закуповувати необхідні запчастини для рухомого складу метрополітену. В результаті цього, невідремонтовані вагони залишаються стояти в депо, через що вже суттєво збільшився інтервал руху потягів у київській підземці. Ну а тепер про ще гірше.Суддя Босий В.П. відмовив у задоволення заяви «Київського метрополітену» про відстрочення виконання постанови Київського апеляційного господарського суду про стягнення боргу у розмірі 1 мільярд 924 мільйони гривень.Варто зауважити, що після того, як представник КМДА просто зганьбився на попередньому судовому засіданні, на це засідання він загалі не прийшов. Щоб побачити деталі того, як команда Кличка «захищає» інтереси киян, раджу переглянути 10-ти хвилинне відео. Історія питання: https://www.facebook.com/Y.V.Levchenko/videos/1014146618716748/P.S. На питання судді, "де метрополітен візьме гроші, щоб погасити борг", представник Київради прямо відповів, що потрібні кошти будуть отримані за рахунок підняття цін на проїзд в комунальному транспорті…

Опубліковано Юрієм Левченком 14 червня 2017 р.

НОВА ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО АРЕШТУ РАХУНКІВ КИЇВСЬКОГО МЕТРОЩоб уникнути кримінальної відповідальності керівника Київського метрополітену, комунальне підприємство уклало кредитний договір і за рахунок кредитних коштів виплачує заробітну плату працівникам. Про це сьогодні розповів представник столичного метро у Господарському суді Києва, який розглядає скаргу комунального підприємства щодо зняття арешту з його рахунків. Представник метрополітену стверджує, що арештовані рахунки використовуються виключно для виплати заробітної плати, однак представник державної виконавчої служби, яка і наклала арешт, надав суду докази, що дані рахунки використовувалися і для інших цілей.Київська міська рада (третя сторона) підтримала заяву метрополітену. Представник мерії запевнив суд, що комунальне підприємство не відмовляється від рішення суду, про сплату боргу в сумі 1 млрд 924 млн гривень за поставлені 100 вагонів метро (https://www.facebook.com/Y.V.Levchenko/videos/987419238056153/), але враховуючи скрутний майновий стан, просив рахунки розблокувати. Щоб вивчити докази держвиконавця суддя Босий В.П. зробив в засіданні двотижневу перерву.

Опубліковано Юрієм Левченком 22 травня 2017 р.

Як Кличко через своїх друзів виводить мільярди з київського метро

МЕТОД КЛИЧКА-ФУКСА: ЯК ВИКАЧАТИ МІЛЬЯРД З КИЇВСЬКОГО МЕТРО (РОЗСЛІДУВАННЯ)Про те, що мер Києва отримає великий «відкат» з двох мільярдів боргу комунального підприємства «Київський метрополітен» було зрозуміло вже давно. Я про це почав говорити ще на початку 2017 року: https://www.facebook.com/Y.V.Levchenko/videos/1014146618716748/ https://www.facebook.com/Y.V.Levchenko/videos/987419238056153 https://www.facebook.com/Y.V.Levchenko/videos/1013546595443417/ https://www.facebook.com/Y.V.Levchenko/posts/974870009311076https://www.facebook.com/Y.V.Levchenko/videos/1017344818396928/https://www.facebook.com/Y.V.Levchenko/videos/1003196809811729/Єдине, що було не повністю зрозумілим, так це з ким саме Кличко розділить ці гроші.Дякую журналістам програми Схеми: корупція в деталях – RFERL, які в своєму розслідуванні показали очевидний факт підкилимних домовленостей мера Києва та російського олігарха Павла Фукса щодо боргів столичної підземки.Вперше Кличко та Фукс засвітилися разом ще на початку 2016 року коли разом зустрічалися з Кернесом в Харкові. Після того у них була ще низка зустрічей, а 11 січня цього року вже стало відомо, що Фукс став єдиним бенефіціаром компанії Укррослізинг, якій київська влада має виплатити борг у розмірі 1,96 млрд грн за поставку 100 вагонів метро. Коментуючи спільну фотографію з Фуксом та Кернесом, Кличко відбріхувався, мовляв: «Я був в Харкові. Як мер міста Києва відвідував Харків і там багато людей було».Але, по-перше на фотографії був лише Фукс, Кернес, Кличко і охоронець, а, по-друге, як би мер Києва не намагався показати, що це була рутинна ділова поїздка, це зовсім не так. Адже після того, як спільна фотографія потрапила в соціальні мережі, журналісти звернулися в міськраду Харкова, щоб дізнатися про що саме могли домовлятися мери? А там відповіли: «Це був приватний візит, в неробочий день. Коментувати його може тільки Геннадій Адольфович» (https://kp.ua/kiev/527941-klychko-y-kernes-zasvetylys-v-kharkovskom-dysneilende).Більш ніж очевидно, що Кличко почав співпрацювати з російським олігархом відразу, як став мером столиці. Так, у 2014 році, журналісти програми «Гроші» зафіксували як Фукс разом із тодішнім першим заступником Кличка – його другом-забудовником Ігорем Ніконовим – виходили із "мажорного" ресторану на вулиці Грушевського. Але, повертаючись до 2-х мільярдної заборгованості комунального підприємства «Київський метрополітен», важливо розуміти, що більшість цієї суми – це пеня і коефіцієнт коригування валютного курсу.Звичайно шкода, що в розслідуванні «Схем», яке звісно має обмежені часові рамки, не згадана роль Кличка в появі такого величезного боргу, а саме:- Починаючи з 2014 року, київська влада мала всі можливості переглянути умови договору (який не виконувався постачальником належним чином) та/або анулювати додатковий, незаконний, договір щодо коригування на коливання курсу долара, проте жодних звернень до суду з цього приводу не було.- В 2016 році тимчасова комісія Київради встановила очевидні факти бездіяльності міського голови з приводу боргів метрополітену. Пропоную звернути увагу лише на один із підпунктів висновку тимчасової комісії КМР: «З березня 2014 року ні представниками Метрополітену, ні Департаментом транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) не здійснено жодних проактивних юридичних дій щодо захисту інтересів Метрополітену в стосунках з Товариством, не було подано жодного самостійного позову, який би прямо або опосередковано стосувався спірних договірних відносин Метрополітену за лізинговими контрактами, укладеними між Метрополітеном та Товариством, з початку 2014 року не було ініційовано порушення жодного кримінального провадження за фактами, що були належним чином задокументовані в попередні роки повноважними підрозділами Київської міської державної адміністрації, що могло б суттєво вплинути на сьогоднішній стан спірних правовідносин».- Кличко досі не може пояснити чому він за чотири роки свого мерства навіть не спробував подати позов(и) до суду, щоб розібратися з договорами з ТОВ «Укррослізинг».- Мер чомусь тільки в 2017 році почав кричати про санкції та «агентів Кремля», а не робив це в 2014 році, коли, натомість, Київрада, за його пропозицією та згодою, продовжила термін щодо виплат за цим договором на 2015-2018 роки. Цим тоді Кличко разом з Київрадою фактично визнав всі борги та умови договору з урахуванням курсової різниці.- Юристи Київради відверто «зливали» у судах справу по боргам за поставлені вагони. (Детальніше тут: https://www.facebook.com/Y.V.Levchenko/posts/974870009311076)- Кличко навмисно розігрував виставу про «агентів Кремля», при чому нічого не роблячи, адже меру відомо, що до фірми ТОВ «Укррослізинг», яка зареєстрована на Кіпрі, застосувати Закон «Про санкції» буде майже неможливо, тим більше, що стягнення коштів відбувається за рішенням українського суду!Дякую громадським активістам Георгій Могильний та Володимир Тищенко, які відстежували судові засідання по боргам метрополітену і на моє велике прохання знаходили час і знімали їх на відео, щоб кияни могли побачити, як команда Кличка «захищає» їхні інтереси. Ось наприклад на одному із судових засідань на запитання судді, "де метрополітен візьме гроші, щоб погасити борг", представник Київради прямо відповів, що потрібні кошти будуть отримані за рахунок підняття цін на проїзд в комунальному транспорті…#гетьКличка

Опубліковано Юрієм Левченком 24 лютого 2018 р.

Єдине, що було не повністю зрозумілим, так це з ким саме Кличко розділить ці гроші.

Дякую журналістам програми Схеми: корупція в деталях – RFERL, які в своєму розслідуванні показали очевидний факт підкилимних домовленостей мера Києва та російського олігарха Павла Фукса щодо боргів столичної підземки.

Вперше Кличко та Фукс засвітилися разом ще на початку 2016 року коли разом зустрічалися з Кернесом в Харкові. Після того у них була ще низка зустрічей, а 11 січня цього року вже стало відомо, що Фукс став єдиним бенефіціаром компанії Укррослізинг, якій київська влада має виплатити борг у розмірі 1,96 млрд грн за поставку 100 вагонів метро.

Коментуючи спільну фотографію з Фуксом та Кернесом, Кличко відбріхувався, мовляв: «Я був в Харкові. Як мер міста Києва відвідував Харків і там багато людей було».

Але, по-перше на фотографії був лише Фукс, Кернес, Кличко і охоронець, а, по-друге, як би мер Києва не намагався показати, що це була рутинна ділова поїздка, це зовсім не так. Адже після того, як спільна фотографія потрапила в соціальні мережі, журналісти звернулися в міськраду Харкова, щоб дізнатися про що саме могли домовлятися мери? А там відповіли: «Це був приватний візит, в неробочий день. Коментувати його може тільки Геннадій Адольфович» (https://kp.ua/…/527941-klychko-y-kernes-zasvetylys-v-kharko…).

Більш ніж очевидно, що Кличко почав співпрацювати з російським олігархом відразу, як став мером столиці. Так, у 2014 році, журналісти програми «Гроші» зафіксували як Фукс разом із тодішнім першим заступником Кличка – його другом-забудовником Ігорем Ніконовим – виходили із “мажорного” ресторану на вулиці Грушевського.

Але, повертаючись до 2-х мільярдної заборгованості комунального підприємства «Київський метрополітен», важливо розуміти, що більшість цієї суми – це пеня і коефіцієнт коригування валютного курсу.

Звичайно шкода, що в розслідуванні «Схем», яке звісно має обмежені часові рамки, не згадана роль Кличка в появі такого величезного боргу, а саме:

– Починаючи з 2014 року, київська влада мала всі можливості переглянути умови договору (який не виконувався постачальником належним чином) та/або анулювати додатковий, незаконний, договір щодо коригування на коливання курсу долара, проте жодних звернень до суду з цього приводу не було.

– В 2016 році тимчасова комісія Київради встановила очевидні факти бездіяльності міського голови з приводу боргів метрополітену. Пропоную звернути увагу лише на один із підпунктів висновку тимчасової комісії КМР: «З березня 2014 року ні представниками Метрополітену, ні Департаментом транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) не здійснено жодних проактивних юридичних дій щодо захисту інтересів Метрополітену в стосунках з Товариством, не було подано жодного самостійного позову, який би прямо або опосередковано стосувався спірних договірних відносин Метрополітену за лізинговими контрактами, укладеними між Метрополітеном та Товариством, з початку 2014 року не було ініційовано порушення жодного кримінального провадження за фактами, що були належним чином задокументовані в попередні роки повноважними підрозділами Київської міської державної адміністрації, що могло б суттєво вплинути на сьогоднішній стан спірних правовідносин».

– Кличко досі не може пояснити чому він за чотири роки свого мерства навіть не спробував подати позов(и) до суду, щоб розібратися з договорами з ТОВ «Укррослізинг».

– Мер чомусь тільки в 2017 році почав кричати про санкції та «агентів Кремля», а не робив це в 2014 році, коли, натомість, Київрада, за його пропозицією та згодою, продовжила термін щодо виплат за цим договором на 2015-2018 роки. Цим тоді Кличко разом з Київрадою фактично визнав всі борги та умови договору з урахуванням курсової різниці.

– Юристи Київради відверто «зливали» у судах справу по боргам за поставлені вагони. (Детальніше тут: https://www.facebook.com/Y.V.Levchenko/posts/974870009311076)

– Кличко навмисно розігрував виставу про «агентів Кремля», при чому нічого не роблячи, адже меру відомо, що до фірми ТОВ «Укррослізинг», яка зареєстрована на Кіпрі, застосувати Закон «Про санкції» буде майже неможливо, тим більше, що стягнення коштів відбувається за рішенням українського суду!

Дякую громадським активістам Георгій Могильний та Володимир Тищенко, які відстежували судові засідання по боргам метрополітену і на моє велике прохання знаходили час і знімали їх на відео, щоб кияни могли побачити, як команда Кличка «захищає» їхні інтереси.

Ось наприклад на одному із судових засідань на запитання судді, “де метрополітен візьме гроші, щоб погасити борг”, представник Київради прямо відповів, що потрібні кошти будуть отримані за рахунок підняття цін на проїзд в комунальному транспорті…   #гетьКличка

Джерело

Загрузка...
загрузка...
Загрузка...

Залишити відповідь